1398-05-03 06:22
1105
0
64611
بهمن طیبی خبر داد :

برگزاری جشنواره ازدواج اقوام برای اولین بار در ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری جشنواره ازدواج اقوام ایرانی برای اولین بار در استان گلستان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان صبح امروز سوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج و خانواده در جامعه ایرانی و اسلامی اظهار کرد :  این اداره کل بر همین اساس کارگروههایی را فعال کرد تا بتواند به توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج کمک نماید .

طیبی افزود : در همین رابطه پیشنهاد دادیم استان گلستان به دلیل اینکه پایتخت اقوام ایران زمین می باشد و سالهاست که اقوام گوناگون به صورت مسالمت آمیز کنار هم زندگی می کنند ،  به عنوان میزبان اولین جشنواره ازدواج اقوام ایرانی نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد : با موافقت وزیر ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر قرار شده این جشنواره از روز 13 مرداد شروع و در تاریخ  15 مراد ماه با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور وزیر ورزش و جوانان خاتمه یابد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان بیان کرد : در این جشنواره از غرفه های نمایشگاهی، خدمات ازدواج، سوغات، صنایع دستی و طبخ غذاهای سنتی اقوام مختلف در آیین ازدواج رونمایی و در اختتامیه مراسم عروسی یک زوج سیلزده را نیز خواهیم داشت.

طیبی تاکید کرد : جشنواره ازدواج اقوام از ساعت 17 تا 23 مورخ 13 مرداد به مدت 3 روز در سالن امام خمینی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

طیبی با بیان اینکه 9 استان تاکنون برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند اظهار کرد : اقوام استانهای خراسان رضوی و شمالی، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان، بوشهر و همچنین اقوام مختلف گلستان در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.